- Wniosek rodzica lub pełnoletniego ucznia o przekazanie dokumentacji
- Wniosek rodzica lub pełnoletniego ucznia o wydanie opinii lub informacji
- Zgoda rodzica na przeprowadzenie badania przesiewowego dziecka w przedszkolu/szkole/placówce
- Zgoda rodzica na przeprowadzenie przesiewowego badania logopedycznego w przedszkolu/szkole/placówce
- Wniosek rodzica o przeprowadzenie obserwacji dziecka w przedszkolu/szkole/placówce
- Wniosek dyrektora przedszkola, szkoły lub placówki o przeprowadzenie diagnozy i wskazanie sposobu rozwiązania problemu dziecka/ucznia
- Wniosek dyrektora o przeprowadzenie badań specjalistycznych ucznia z trudnościami w uczeniu się – szkoła ponadpodstawowa
- Wniosek o udzielenie wsparcia w realizacji zadań profilaktycznych oraz wspierających wychowawczą i edukacyjną funkcję przedszkola, szkoły, placówki
- Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dziecka/ucznia dla potrzeb Poradni w celu objęcia zindywidualizowaną ścieżką realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego lub zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
- Zaświadczenie lekarskie dotyczy zindywidualizowanej ścieżki realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego oraz zindywidualizowanej ścieżki kształcenia
- Zaświadczenie lekarskie Program „Za życiem”
- Wniosek „Za życiem” RODO
- Zindywidualizowana ścieżka kształcenia – protokół ze spotkania
- Zgoda na przeprowadzenie badań
- Wniosek do Zespołu Orzekającego
- Zaświadczenie lekarskie dot. wydania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
- Zaświadczenie lekarskie dot. wydania opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
- Zaświadczenie lekarskie dotyczy wydania orzeczenia o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego, nauczania indywidualnego
- Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dot. wydania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
- Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dot. wydania orzeczenia o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego, indywidualnego nauczania